Håller du med mig eller tycker du att jag har helt fel? Skriv gärna i kommentarerna vad du tycker om de ämnen som jag tar upp.

Här nedan kan du klicka på de ämnen som just du är intresserad av.

tisdag 17 januari 2012

Varför många kändisar utan hår ofta har ölmage.

Jag har funderat på hur länge jag orkar kämpa imot ölmagen och träna och äta rätt. Kom på att om jag skule tappa mitt hår så skulle jag nog känna att nu spelar det ingen roll längre. Kan det vara likadant för alla andra män. När mannen tappar sitt hår tappar han en del av sitt självförtroende och han känner då att det inte längre orkar bry sig och ölmagen kommer då som ett brev på posten. Tänk bara på alla kändisar. Det finns få kändisar som inte har hår som är smala och tränade. Medens många som har sitt hår kvar är oftast (inte alltid) mer tränade. Det finns dock ett undatagsfall. Är det så att tunnhåriget gjort mannen snyggare eller om han fortfarande är lika snygg, då är det värt att kämpar han ett ta till. Några exempel på killar som fortfarande ser bra ut utan hår är Fredrik Renfeldt, Petter, Magnus Betner och de är ju tränade.

Inga kommentarer: