Håller du med mig eller tycker du att jag har helt fel? Skriv gärna i kommentarerna vad du tycker om de ämnen som jag tar upp.

Här nedan kan du klicka på de ämnen som just du är intresserad av.

måndag 16 januari 2012

Mitt tips, minska ångest och oro med havtornsjuice.

För över ett år sedan hade jag problem med bihåleinflammation. Fick penicillin för detta men tyvärr kom den tillbaka flera gånger. Blev då rekommenderad av en kvinna på jobbet att börja använda havtornsjuice då detta skulle minska risken för bihåleinflammation och att det hade hjälp henne mot detta. Jag köpte en flaska havtornsjuice av henne som även innehåller lite honung. Det är väldigt surt så det är väl för att få en lenare smak. Efter detta har jag inte haft någon bihåleinfallamtion, men jag tror mer på att det beror på att jag till sist fick en annan sort pennecillinkur som var mycket starkare och slog ut det mesta.

Men det jag kände blev störst skillnad var att jag har alltid varit en person som funderat mycket och oroat mig mycket i onödan och ofta förstorat upp problem i mitt huvud. Men jag märkte redan efter några dagar med havtornsjuice att detta minskade kraftigt och försvann till slut helt. Även de som står mig nära har märkt en skillnad att jag blivit mycket mer lugn som person. Sedan dess dricker jag alltid varje morgon 1-2 matskedar havtornjuice och har gjort detta i över ett år. Detta kommer jag aldrig att sluta med då jag nu känner mig så mycket lugnare och harmonisk. Vet inte vad det var i havtonsjuicen som hjälpt mig men jag vet att den innehåller mänder av vitaminer, mineraler, antioxidanter och Omega 6,7 och 9. Kan starkt rekommendera att prova detta. Jag har ingen garanti att det fungerar men det enda jag vet att det fungerade för mig.

Inga kommentarer: