Håller du med mig eller tycker du att jag har helt fel? Skriv gärna i kommentarerna vad du tycker om de ämnen som jag tar upp.

Här nedan kan du klicka på de ämnen som just du är intresserad av.

lördag 27 december 2008

Innan skulle killarna spela bort pengar på poker, Nu är det tjejernas tur att spela bort pengarna på bingo!!!

Minns för några år sedan när jag satt och snackade med en arbetskamrat på en fikarast om hur han kvällen innan hade suttit och tjänat 2000kr på att spela av folk pengar på Internet. Det var hur lätt som helst. Spelet var likt poker men det allades texas hold’em. Direkt när jag kom hem från jobbet gick jag in på den Internetsidan han rekommenderat och jag satte in 50 kr och vann snabbt 300kr. Jag hade mycket "nybörjartur" som nyregistrerad då jag fick par i kungar och ess mest hela tiden på given. Jag tog ut mina pengar och dagen efter satte jag in 100 kr som jag hoppades skulle bli 1000kr. Men tyvärr förlorade jag dessa ganska fort. Par i ess hade bytts till 3:or och 9;or och jag vann knappt en enda pott. Min "nybörjartur" hade försvunnit. Jag fortsatte tills jag låg 200kr back. Jag registrerade mig på en ny sida och även där hade jag "nybörjartur" och vann i början. Men även där låg jag back till slut. Och så fortsatte det, jag förlorade inga stora pengar kanske 200-300kr i månaden.

På denna tid runt 2005 spelade alla poker, årets julklapp blev ett pokerset. Pokertidningarna flödade, men när tiden gick fattade jag till slut att jag förlorar mer än vad jag vann och idag är det inte längre någon pokerhysterik, ingen köper pokerböcker och inga pokersidor tjänar så mycket att de har råd att göra reklam på tv längre. Branschen är idag 2008 ej sitt forna jag, alla spelare (killar) har flytt branschen och alla som spelade känner sig idag lurade och vet att vi inte kan tjäna några snabba pengar på internet.

Men en dag kom en genial person på en sak, seriöst det finns ju 3 miljarder tjejer nu på jorden som inte känner sig lurade och har flytt våran bransch. Hur får vi dessa att börja spel? Jag vet, De kan börja spela bingo!!! Och så gör vi massa reklam på TV om hur mysigt det är att dricka kaffe och spela bort pengar på Internet och så kan kändisar likt bonde söker fru- deltagarna ropa upp numren. Nu finns det hur många sidor som helt där tjejerna kan spela bort sina pengar

Tjejer!!! Gå inte på detta, jag gjorde det, jag spelade inte bort några pengar men dock onödig tid. De vill bara ha era pengar. Det är inte mysigt, ni kommer inte bli rika!!!

Inga kommentarer: