Håller du med mig eller tycker du att jag har helt fel? Skriv gärna i kommentarerna vad du tycker om de ämnen som jag tar upp.

Här nedan kan du klicka på de ämnen som just du är intresserad av.

fredag 20 mars 2009

Genom sig själv känner man andra...

Idag kom notan för vad det kostar att jaga svenska fuskare när det gäller VAB-dagar, 40 miljoner!! Vad kom man fram till? Det blev ingen skillnad alls, folk tog ut lika många dagar som tidigare. Detta även att man jagat vanligt folk med blåslampa. Att Moderaterna letar fuskare överallt kan jag förstå med tanke på att de själva är insyltade i allt detta fusk av alla dess former. Som bl.a. detta skattefusk m.m. som uppdagades efter valet när minister efter minister fick gå. Men tyvärr Moderaterna, vi som inte har miljoner på banken vet inte hur man fuskar. Jag känner inte ens någon som fuskat och jag själv har faktiskt inte den blekaste om hur man gör om jag ens skulle vilja fuska.

Inga kommentarer: