Håller du med mig eller tycker du att jag har helt fel? Skriv gärna i kommentarerna vad du tycker om de ämnen som jag tar upp.

Här nedan kan du klicka på de ämnen som just du är intresserad av.

måndag 16 mars 2009

Damtidningar som Hemmets Journal och Allers är deprimerande tidningar

Jag kom på en sak idag. Vi har en massa tidningar i vårat fikarum på jobbet med allt från Kalle Anka till Se och Hör. När jag läst några sidor i Hemmets Journal idag slog det mig vilken deprimerande tidning detta är. Inte bara den utan alla tidningar för äldre damer typ, Allers, Allars, Hemmets Journal m.m. Med titlar som påminner om dessa; Mamma var psykisk sjuk och jag vågade aldrig ta hem några kompis. Vårat hus brann ner men katten Bosse räddade familjen i sista sekund. Stina överlevde cancern, då kom det stora bakslaget. Sen kommer man till fråga doktorn där alla frågar om sina krämpor.

Vem orkar läsa om allt detta?

Inga kommentarer: